Menu

آرشیو سال ۱۳۹۱

شاخه

  اولویت‌بندی عوامل برندینگ شهری با استفاده از AHP

نویسنده (نویسندگان): امیر کریمی - سید محسن محمودزاده
امروزه با ورود مبحث «جهانی شدن» به تمام عرصه‌ها، علاوه بر محصولات و شرکت‌ها، شهرها و کشورها نیز فرصت یافته‌اند تا خود را به عنوان یکی از بازیگران اصلی این صحنه جهانی مطرح سازند. آن‌ها از این طریق جایگاه خود را در حوزه های مختلفی چون کسب وکار، اوقات ف...

240053 | مقاله, برند شهری |  مشاهده جزئیات بیشتر


  ارزیابی اثربخشی تبلیغات فرهنگی-تفریحی شهرداری مشهد

نویسنده (نویسندگان): اندیشکده توسعه منطقه ای خراسان رضوی
در این تحقیق به بررسی میزان اثربخشی تبلیغات و برند(شعار)های مورد استفاده سازمان فرهنگی-تفریحی شهرداری مشهد پرداخته شده است.جامعه این تحقیق شهروندان مشهدی که بالای 12 سال سن دارند در نظر گرفته شده است.بر این اساس نمونه گیری از جامعه در مناطق 12 گان...

30993 | برند شهری, طرح های پژوهشی |  مشاهده جزئیات بیشتر


  جایگاه و چالش های برندشهری

نویسنده (نویسندگان): سعید جندقیان بیدگلی-فهیمه استادیان بیدگلی
در دنیای کنونی، سرمایه واقعی اغلب سازمان ها و شرکت ها برند آن ها است. شرکت ها از طریق برند خود با مشتریان ارتباط برقرار نموده و ارزش محصول و خدمت خود را انتقال می دهند. در واقع برند، ارزش ویژه ای را برای شرکت از طریق متمایز کردن آن نسبت به رقبا از ط...

185574 | مقاله, برند شهری |  مشاهده جزئیات بیشتر


  تلويزيونها و تابلوهاي تبليغاتي پليمري سخت شده كوهي

نویسنده (نویسندگان): علي بشاش
این طرح دارای کاربردی نامحدود خواهد بود که اهم آن به شرح ذیل است • در كوهها و فضاي هاي بلند شهري كه فاصله اي دور با بيننده دارد • در بخش تبليغات شهر و پارکها و مراکز گردشگری و ... • در جاده ها –مترو و... • در ساختمانها ، مغازه ها ، پاساژها...

38139 | طرح های پژوهشی, برند شهری |  مشاهده جزئیات بیشتر