Menu

نمایش جزئیات اثر


  بررسی نقش بازاریابی آنلاین بر ایجاد موضع مناسب از برند شهری
امروزه ورود سیستم های الکترونیکی به تمامی امور امری غیر قابل انکار می باشد که بازاریابی نیز از این امر مستثنی نمی باشد. ورود این نوع بازاریابی در میان گردشگران ، می تواند از جهات مختلف باعث افزایش جذب گردشگر در منطقه ای خاص گردد. در این تحقیق سعی بر این است تا نقش کانال های مختلف بازاریابی آنلاین بر ایجاد موضع مناسب از برند شهری مورد بررسی قرار گیرد.

  • کد اثر:332130-4
  • نویسنده (نویسندگان): سید محسن طباطبایی مزدآبادی - بهنام قربانی فرد
  • دسته: مقاله, اقتصاد شهری
  • سازمان (اشخاص حقوقی):
  • واژگان کلیدی:
  نظرات



تاریخ ثبت اثر در نمایشگاه:  1392/9/10 تعداد مشاهده: 190  | چاپ مطلب : print