Menu

نمایش جزئیات اثر


  نقش تفکر استراتژیک بر ایجاد جایگاه مناسب ذهنی از برند شهری
در این پژوهش سعی بر آن است تا نقش تفکر استراتژیک بر ایجاد جایگاه مناسب ذهنی از برند شهری مورد بررسی قرار گیرد. جامعه آماری تحقیق را کلیه ساکنین استان تهران تشکیل می دهند که با توجه به نامحدود بودن جامعه آماری تعداد 385 نفر به عنوان حجم نمونه انتخاب شدند. ابزار جمع آوری داده در این پژوهش پرسشنامه می باشد که روایی و پایایی آن به تایید رسیده است.

  • کد اثر:332130-3
  • نویسنده (نویسندگان): محسن طباطبایی -بهنام قربانی فرد- پونه محمدی جو3
  • دسته: مقاله, اقتصاد شهری
  • سازمان (اشخاص حقوقی):
  • واژگان کلیدی:
  نظرات



تاریخ ثبت اثر در نمایشگاه:  1392/9/10 تعداد مشاهده: 251  | چاپ مطلب : print